2019. ápr 09.

A legegyszerűbb stratégia új vállalkozás indításához

írta: Gergő Herkó
A legegyszerűbb stratégia új vállalkozás indításához

Amit most megosztok veled, az a kedvenc cikkem története az első blogomon. 

 

Az előző blogom infografikák készítéséről szólt. Mindenféle témában gyártottam grafikákat, publikáltam őket, illetve volt, amit rendelésre készítettem. Leginkább marketing témában készültek, mivel ez a téma foglalkoztat a leginkább. 

 

Ez a grafika is egy egyszerű alap marketing stratégiát mutat be, hogyan tudsz elindítani egy szabadúszó vállalkozást a nulláról.

 

Miért jó a szabadúszó vállalkozás?

 

Könnyen, szinte nulla tőkével bele tudsz vágni, ha van egy olyan készséged, amire nagy a kereslet. Minél gyakoribb és nagyobb a probléma a piacon, amit meg tudsz oldani, annál nagyobb bevételt tudsz szerezni.

 

Gyakori szabadúszó szakmák: 

 

Grafikus

Marketinges

Szövegíró

Programozó

 

De ide sorolható szakmák még a:

 

-Szobafestő

-Műkörmös

-Fodrász

stb

 

Íme a stratégia:

 

010101001.jpg

 

Hiába, hogy nem ez volt a legolvasottabb bejegyzésem, mégis ennek az egy cikknek sokkal nagyobb ismertséget köszönhetett a blogom, mint az összes előtte megjelent cikkemnek együttvéve. 

Már a publikálás napján rengetegen olvasták és osztották meg, de ami ennél is nagyobb öröm volt, hogy ez a poszt olyan kapukat nyitott meg előttem, amiről nem is álmodtam még akkoriban. Amint kikerült a cikk, meghívást kaptam rendezvényekre, olyan emberekkel ismerkedtem meg személyesen, akikre már jóval korábban is felnéztem, és álmodni sem mertem, hogy lehetőségem nyílik vele személyesen is megismerkedni.

 

Ha hasznosnak találtad ezt a bejegyzést, itt tudsz feliratkozni, hogy ne maradj le a többi megjelenő cikkről sem: 

LINK

 

 

 

Szólj hozzá